نوشته شده توسط : تینا
 

هتلهای معروف کیش

 

هتل شایان کیش یکی از بزرگترین و بهترین هتل های 5 ستاره کیش است که در مقابل بزرگترین اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در زمینی به مساحت 55 هزار متر مربع واقع شده و از نظر دسترسی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری تور کیش و فرودگاه، در کوتاه ترین حالت ممکن قرار دارد. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق می باشد و این هتل در سال 1388 به جمع هتل های پارس پیوست و از آن پس با نام هتل پارس شایان کیش شناخته می شود.از جمله این تسهیلات این هتل برای گردشگران تور کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پذیرش رایگان برای کودکان زیر پنج سال , ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار , اينترنت وايرلس , جشن شبانه شايان برای مسافران تور کیش پاییز 94 هر شب از ساعت 12:30 الى 3بامداد, سالن بيليارد , رستوران فرانسوى , رستوران شمبلير , رستوران سنتى باغ بهشت , کافى شاپ و فست فود , استخر سر باز , فضاى سبز , بهترين موقعيت جغرافيايى در جزيره.

 

 

 

 

 

هتل سورینت مریم کیش با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است . فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی ، تالار شهر،مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ،هایپر مارکت و... این امکان را به گردشگران تور کیش می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنند و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوند. این هتل اکنون با گذشت بیش از ده سال از عمر آن به همت تیم مدیریتی ، طراحی و فنی مهندسی گروه هتل های سورینت دوباره متولد شده است و با چهره ای شاداب تر از گذشته و با بهره گیری از نسل جدید امکانات و فن آوری در صنعت هتلداری در صدد است تا خدمات شایسته تری را به مسافران تور کیش عرضه کند.هتل سورینت مریم جزو معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانانتور کیش استفاده می کند . با تجهیز هتل به سیستم هوشمند ، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر تور کیش به صورت خودکار فعال می شوند . امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان تور کیش فراهم میکند.
یکی دیگر از خدمات هتل سورینت مریم امکان استفاده از تلوزیون اینترنتی ( IPTV) توسط مسافران تور کیش تعطیلات پاییز 94 است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری ، مشاهده صورتحساب ، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری ، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

ورزش بولینگ نخستین بار در مصر باستان انجام شده است و از آن زمان به بعد کم کم در سراسر دنیا رواج یافته است و امروزه یکی از تفریحات کیش به شمار می رود به طوری که اکثر مسافران تور کیش  وقتی به این جزیره سفر می کنند از این ورزش استقبال ویژه ای می کنند بولینگ ورزشی است که بازیکنان تور کیش در آن برای کسب امتیاز باید توپ بولینگ را روی سطح صافی بغلتانند تا اشیایی به نام میله را بزنند.ساخت مجموعه تفریحی ورزشی و توریستی مریم کیش در اواخر سال 1383 به پایان رسید و در اوایل نوروز 1384 به بهره برداری رسید تا محیطی برای ورزش و سرگرمی خانواده ها بویژه جوانان عزیز که در تور کیش شرکت میکنند و یا حتی کسانی که برای کسب و کار به کیش سفر میکنند باشد تا بتوانند ساعاتی را درتور کیش در این محیط دلنشین و مجهز به انواع سالن های ورزشی به دور از هیاهوی زندگی کاری و شهری سپری کنند.مجموعه ورزشی مریم کیش دارای 16 خط بولینگ و همچنین مجهز به سالن بدنسازی، دنیای بازی کودکان، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، کافی نت، کافی شاپ و رستوران میباشد.سالن بولينگ مجموعه ورزشى مريم، جديدترين و مجهز ترين بولينگ ايران ، داراى ۱۶ خط بولينگ ديجيتالى مطابق با استاندارد حرفه اى بين المللى و مجهز به نور پردازى Black Light برای گردشگران تور کیش دی 94  مى باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بولینگ در کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا درساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش واقع است.اسکله تفریحی میرمهنا نیز دراین پارک وجود دارد. این پارک بزرگ عمومی از مسجد خاتم الانبیاء تامیدان جاسک درنوار ساحلی امتداد دارد و اسکله ماهیگیری میرمهنا درمیان نوار ساحلی باعث تقسیم این پارک به دو بخش شده است که یک فاز یک از مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری و فاز دو بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک وجود دارد.در تور کیش زمستان 94 حتما از این پارک دیدن کنید.در فاز یک پارک به مساحت حدود 41 هزار مترمربع مسیرهای پیاده رو،آلاچیق ها و محلهای پخت کباب و پارکینگ دیده می شود واز ویژگی های فاز یک پارک نمازخانه ساحلی، بازارعرب ها،کتابخانه عمومی،بازارماهی فروشی وتماشای ماهی های تازه جنوب،مسیر دوچرخه،چند بوفه و چایخانه برای استفاده مسافران تور کیش است.همچنین بیشتر اوقات درانتهای فاز یک پارک در کنار اسکله ماهیگیری می توان لاک پشت های آزاد را در تور کیش تماشاکرد.فازدو به مساحت حدود 50 هزار مترمربع در دست انجام است و محوطه سازی آن به اتمام رسیده است.دو زمین بازی کودکان و قرارگرفتن جنب مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان کیش از ویژگی های فازدو پارک است.در طول اسکله چهارپلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا برای گردشگران تور کیش وجود دارد که دارای نورپردازی زیبایی است.با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.گردشگران تور کیش و ساکنان می توانند برروی اسکله تفریحی میرمهنا و درزمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده پارک توسط مسافران تور کیش ممنوع است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی میر مهنا در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

جاذبه های گردشگری کیش

 

باغ پرندگان کيش يکي از زيبا ترين جاذبه هاي گردشگري اين جزيره است. مراحل راه اندازي باغ پرندگان به وسعت 3 هکتار از سال 1380 آغاز شد و هم اکنون روزانه 500 گردشگر تور کیش از اين باغ ديدن مي کنند. باغ در دو قسمت جداگانه ، فضايي مناسب را براي نگهداري پرندگان فراهم کرده است. بازديدکنندگان تور کیش در اولين بخش با عبور از مسيرهاي سبز و زيبا و توقف در کنار قفس ها، پرندگان مختلف را مي بينند و با مطالعه مطالب درج شده بر روي هر قفس، اطلاعات جامع و مفيدي درباره زيستگاه، نوع تغذيه و ويژگي هر پرنده به دست مي آورند.دومين بخش محوطه اي است زيبا به مساحت حدود 2 هکتار که فضاي مناسبي را براي پرواز آزادانه پرندگان فراهم کرده است.در تور لحظه آخری کیش حتما از این باغ دیدن کنید.در اين باغ بيش از 55 گونه از پرندگان قاره هاي آسيا ، آفريقا و امريکا نگهداري مي شوند. در برکه وسط باغ فلامينگوها , پليکان هاي پاخاکستري و سفيد درناي تاج دار , ايبيس, قوها و انواع لک لک هاي مارابو و سدلبيلد در محيطي کاملا طبيعي, مناظر کم نظير و زيبايي را در برابر ديد گردشگران تور کیش قرار مي دهد.از ديگرگونه هايي که در باغ پرندگان کيش مشاهده مي شود مي توان طاووس ها, انواع طوطي هاي سبز, کاسکو, کاکاتوآلبا, ماکائو, طاووسک ها , قرقاول چيني, پنگوئن هاي پاسياه, توکان و مرغ شاخ دار را نام برد.علاوه بر پرندگان مختلف، تمساح گاندو يا پوزه کوتاه، آهو و ميمون نيز در اين باغ برای تماشای مسافران تور کیش نگهداري مي شود.

 

 

 

 

 

آکواریوم کیش یکی از مجموعه هاي كم نظيری است که بسیاری از گونه های ماهيان آبهای شور و شيرين، در بخش دیگر خزندگان متفاوت شامل مارها و تمساح ها، در بخشی دیگر پرندگان کمیاب جهان و پستانداران در آن وجود دارد.دیدار از این آکواریوم را در تور کیش از دست ندهید. آکواریوم کیش آكواريومی مجزا با حجم 20 هزار ليتر مخصوص ماهیان آبهاي شيرين در دل خود جای داده است و قریب به هفتاد نوع ماهی تزئینی در آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگهای طبیعی و پولک و زیبایی ظاهری، کم نظیر و حتی برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. طبیعت زیبا و خیره کننده خليج همیشه فارس از حيات آبزي بسيار متنوعي برخوردار است که این خود امتیازی منحصر به فرد برای سياحتگران تور کیش می باشد که در هر گوشه ای از سواحل مرجانی در تور کیش مي توانند به راحتی انواع ماهيان و ديگر آبزيان را كه برخي از آن‌ها بسيار عجيب به نظر مي‌رسند، در داخل آب‌هاي شفاف تماشا نمایند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

دیدنی های  کیش

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش

پارک دلفینهای کیش در مساحت تقریبا صد هكتار در جنوب شرقی جزیره زیبای كیش واقع شده است که شامل فضای سبز با انواع متنوع گونه‌های گیاهی، باغ پرندگان و اولین و تنها دلفیناریوم در ایران می باشد.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند. در دلفیناریوم این پارک انواع مختلف پستانداران دریایى مانند: شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، دلفین، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری و مراقبت می‌شود و علاقه مندان از هنرنمایی این پستانداران كه توسط مربیان ایرانی تربیت شده اند ببینند و لذت ببرند.در تور کیش آذر 94 از این مکان زیبا دیدن فرمایید. محوطه سبز پارك دلفین کیش شامل بیش از یكصد گونه گیاه مانند: هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار تنومند و بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)،  آكاسیا، اوكالیپتوس، مورد، كهور، گل ختمى، شیشه شور،  سیاه نوفیلد، كند كارپوس، تكوما، جونیا پروس و بیش از بیست و پنج گونه كاكتوس و انواع گیاهان می باشد كه با توجه به شرایط اقلیمی جزیره زیبای كیش و مرجانی بودن خاك جزیره در نوع خود بی‌نظیر می باشد. مسافران تور کیش پاییز 94 بهترین خاطرات را میتوانند در این مکان زیبا رقم بزنند. علاقه مندان و بازدید کنندگان با یک اتوبوس به شکل قطار به پارک پرندگان و بعد به پارک دلفیناریوم کیش می روند.

 

نمایشگاه خزندگان کیش

namayeshghahe khazandeghan kish

نمایشگاه خزندگان کیش بیشتر از صد گونه از انواع خزندگان و مارها به نمایش گذاشته شده است.مسافران تور کیش پاییز 94 میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایند. سوسمار ایگوانا ماداگاسکار، مارهای بزرگ و عظیم جثه بوا،  پیتون آفریقا و آمازون، عقرب سیاه امپراتور آفریقا،  مارپرنده تایلندی،  عنکبوت های پرنده خوار و بزرگ برزیل نمونه هایی از انواع خزندگان می باشد. علاقمندان به نمایشگاه از کانون هنر در جنب پارک آهوان می توانند بازدید کنند.در تور کیش آذر 94 از این نمایشگاه دیدن فرمایید. نمایشگاه خزندگان کیش مکانی مناسب برای کسب اطلاعات در مورد خزندگان است. 
مطالب مرتبط:
تور کیش آذر 94
تور کیش پاییز 94
نمایشگاه خزندگان کیش
پارک دلفینهای کیش 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,جاذبه های توریستی کیش,بهترین جاذبه های توریستی کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل های کیش

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش بنا شده است. در تور کیش پاییز 94 بهترین اقامت را در این هتتل داشته باشید . این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد. در تور کیش آذر 94 میتوانید از این هتل زیبا استفاده کنید.

 امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش 

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. در تور کیش آذر 94 از این هتل استفاده نمایید. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش پاییز 94 گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

هتل پارمیدا کیش 
مطالب مرتبط:
هتل آپارتمان سالار کیش
هتل پارمیدا کیش
تور کیش آذر 94
تور کیش پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مجلل کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستورانهای معروف کیش

رستوران کوه نور کیش در كنار هتل بین‌المللی سورینت صدف در فضایی متفاوت در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است. در داخل این كوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران كوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات كامل جهت برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ در تور کیش ساخته شده و در طبقه فوقانی نیز كافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌كننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این كوه استثنایی را تكمیل می‌كند.در رستوران كوه نور در تور کیش می‌توانید با پرداخت مبلغی مناسب یكی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیك) را انتخاب نمایید. نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا است. موسیقی زنده، فضا و دكوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران است.ساعات کار این رستوران برای مسافران تور کیش برای ناهار از 12 ظهر تا 15 و شام از از 8 شب تا 12 شب می باشد.

 

 

رستوران توتی فروتی کیش تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی تور کیش معرفی شده است. این رستوران در فضایی باز در نزدیکی اسکله جدید جزیره واقع شده که شب ها از ساعت 11-10 شب به بعد ازدحام مسافران تور کیش در آن بسیار شلوغ است. شبها فقط غذای فرنگی و پیتزا سرو میشود و غذاهای ایرانی مخصوص منوی ظهر هستند.رستوران توتی فروتی وابسته به شرکت اینترتوریست کیش با هدف ارائه غذاهای فرنگی و یک کافی شاپ مجهز در اسفند ماه 84 شروع به کارکرده است.این رستوران با سرمایه گذاری اولیه 6 میلیارد ریال در بهترین و پرتردد ترین  نقطه از سطح جزیره یعنی در کنار دریا و در مجاورت اسکله تفریحی جدید جزیره کیش احداث شده است. مساحت این رستوران 1400 مترمربع می باشد که 250 متر مربع از آن ساختمان است .رستوران شامل آشپزخانه کافی شاپ و اسنک بار دفتر اداری سرویس بهداشتی انبارخشک سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب پوشانده شده است و مکانی جذاب برای گردشگران تور کیش با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد و کل فضای قابل استفاده مجموعه باز می باشد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری کیش

 

آکواریوم کیش یکی از مجموعه هاي كم نظيری است که بسیاری از گونه های ماهيان آبهای شور و شيرين، در بخش دیگر خزندگان متفاوت شامل مارها و تمساح ها، در بخشی دیگر پرندگان کمیاب جهان و پستانداران در آن وجود دارد. آکواریوم کیش از دیدنیهای تور کیش آكواريومی مجزا با حجم 20 هزار ليتر مخصوص ماهیان آبهاي شيرين در دل خود جای داده است و قریب به هفتاد نوع ماهی تزئینی در آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگهای طبیعی و پولک و زیبایی ظاهری، کم نظیر و حتی برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. طبیعت زیبا و خیره کننده خليج همیشه فارس از حيات آبزي بسيار متنوعي برخوردار است که این خود امتیازی منحصر به فرد برای سياحتگران تور کیش می باشد که در هر گوشه ای از سواحل مرجانی کیش مي توانند به راحتی انواع ماهيان و ديگر آبزيان را كه برخي از آن‌ها بسيار عجيب به نظر مي‌رسند، در داخل آب‌هاي شفاف تماشا نمایند.

 

 

اسکله تفریحی، در مرکز جزیره زیبای کیش و پشت بازار ونوس قرار گرفته است و عرشه ای چوبی و زیبا دارد که مسافران تور کیش را به سمت آبهای نیلگون خلیج فارس هدایت می کند و جای مناسبی برای پیاده روی و گردش و ماهی گیری می باشد. این اسکله توسط متخصصان ایرانی ساخته شده است و طول آن ۴۳۷ متر، عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع بوده و هیچ گونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است. این اسکله مکانی است برای گردش گردشگران تور کیش تا بهتر مناظر دریا را ببینند و از دیدن ماهی های متنوع و مرغان دریایی لذت ببرند.اسکله تفریحی به مراکز تفریحی دیگر مثل بولینگ مریم، سینما ۴ بعدی و کلوپ تفریحات دریایی نزدیک بوده و می توانید از این امکانات به خوبی در تور کیش استفاده کنید، اطراف اسکله کافه و رستوران و مرکز تفریحی که می توانید در تور کیش در اینجا لحظات خوشی را بسازید وجود دارد. این مکان در تمام شبانه روز امن و پر رفت و آمد است. اسکله بزرگ تفریحی کیش، مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش کردن است و شما می توانید در تور کیش دسته های بزرگی از ماهی ها، لاک پشت های دریایی و پرندگان دریایی را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای معروف کیش

هتل 4 ستاره گراند کیش در زمینی به مساحت شش هزار و چهارصد متر مربع توسط شرکت تور های کیش ساخته شده است.هتل گراند کیش در موقیعت خوبی نسبت به دریا و بازارها و مراکز خرید جزیره کیش قرار دارد بطوریکه پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه راه است.این هتل دارای 60 اتاق است و بطور همزمان ظرفیت پذیرش 200 مهمان  تور کیش را دارا می باشد. از تسهیلات ویژه این هتل 4 ستارهمی توان به بازدید رایگان مسافران تور کیش از هتل داریوش و همچنین 30 درصد تخفیف پارک دلفین ها اشاره کرد.

اکثر اتاقهاى هتل از ديد دريا برخوردار بوده و داراى تراس مى باشد.

 

 

 

هتل آریان کیش اقامتگاهی 4 ستاره با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری و خرید و دسترسی آسان آن به دریا  با امکانات رفاهی مناسب این هتل را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. رستوران هتل با غذاهای خوش طعم ایرانی محیطی مطبوع برای مسافران تور کیش فراهم نموده است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیت زمانی در صرف غذا است. در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد و بازار پانیذ و پردیس را در شرق هتل می توانید در تور کیش مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازارهای معروف کیش

 

بازار مریم کیش واقع در خیابان سنایی کیش در سال ۱۳۶۹ در 1 طبقه و با معماری متفاوت با سایر مراکز تجاری بزرگ جزیره(در زمینی به مساحت ۵٬۷۰۰ مترمربع) احداث شد.بازار بین‌المللی مریم تنها بازار رو به جزیره است که با سازه‌ای چوبی و نمایی سنتی ظاهری متفاوت به خود داده است. فضای دلنشین بازار مریم و قیمت نسبتاً ارزان اجناسش در ۵۲ غرفه فعال، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است.ساعت کار بازار مریم کیش برای مسافران تور کیش از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب میباشد.

 

 

 

 

 بازار زیتون کیش در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است. قیمت کالاها در این بازار مناسب است و خریداران در تور کیش حیطه‌ی وسیعی از انتخاب‌ها را در اختیار خواهند داشت.معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. از طرفی تکرار زاویه‌ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل، و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را برای گردشگران تور کیش دو چندان ساخته است.این بازار در کنار هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید در تور کیش با قیمتهای مناسب خریداری کنید .
کیف و کفش , روسری , پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه , فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی , فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه , عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که برای مسافران تور کیش در بازار زیتون یافت میشود .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش , بازارهای کیش , مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پیست باگی کیش یکی از تفریحات جالب و مهیج در جزیره زیبای کیش می باشد که برای مسافران تور کیش بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد. طول جاده در پیست باگی ۴۰۰ متر میباشد و باگی سواران در تور کیش میتوانند بازدید از چند مسیر گردشگری پیست باگی کیش را البته با همراهی راهنمایان حرفه ای تجربه کنند.پيست خاكي باگي با ماشين هاي دو نفره پیست باگی کیش، ميزبان باگي سواران در جزيره كيش است. همچنين تورهاي ورزشي تفريحي باگي با راهنمایان حرفه اي و با موتور چهار چرخATVدر جلو در تور کیش باگي سواران را در مسيرهاي چند جاذبه گردشگري تور کیش مانند درخت سبز، كلبه هور و كشتي يوناني هدايت مي كنند .

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پیست باگی در کیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
هتل سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا در سال 1388 در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری کیش احداث شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 72 اتاق بوده که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل نسبت به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت ، دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

امکانات هتل سارا کیش

اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس هتل سارا کیش : جنب بازار پردیسان ،خیابان رودکی

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش


هتل 4 ستاره سارا کیش

هتل 4 ستاره سارا کیش


تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش

تصویری از هتل 4 ستاره سارا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره سارا کیش,هتل سارا کیش,هتل های 4 ستاره کیش,معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
هتل ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه در فضایی زیبا و جذاب با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز در فضایی مطبوع با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان محترم تور کیش می باشد.در ضمن رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را سرو می کند.فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه می باشدد.

امکانات هتل ستاره کیش:

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

 نشانی هتل ستاره کیش : جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل 2 ستاره ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره کیش


نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش

نمایی از هتل 2 ستاره ستاره کیش


تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش

تصویری از هتل 2 ستاره ستاره کیش


هتل سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش در نزدیکی هتل داریوش و ساحل جزیره کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد که برای اقامت خانواده ها بسیار مناسب است. هتل سالار کیش در بهترین منطقه جزیره قرار دارد. این هتل در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک است در ضمن در نزدیکی آن یک سوپر مارکت وجود دارد که آسایش میهمانان گرامی تور کیش را فراهم آورده است.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، کولر گازی، اجاق گاز ، تلوزیون LCD و ماشین لباسشویی می باشد.

نشانی هتل سالار کیش : بلوار موج، بعد از سنایی

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش


هتل 2 ستاره سالار کیش

هتل 2 ستاره سالار کیش


تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش

تصویری از هتل 2 ستاره سالار کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره کیش,هتل ستاره کیش,هتل سالار کیش,هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
هتل شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار متر مربع در ابتدای جاده جهان در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و به دلیل قیمت مناسب آن است که باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب برای استراحت و آرامش مسافران تور کیش بسیار مناسب می باشند. از مزایای این هتل استقبال فرودگاهی می باشد. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. فاصله هتل تا دریا 5 دقیقه تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد.

یکی از تفاوت های این هتل نسبت به مابقی ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها وجود ندارد.

امکانات هتل شباویز کیش :

سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه ، لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان

 نشانی هتل شباویز کیش : بعد از بازار مرجان، روبروی پارک مرینا پارک

 هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش


هتل 2 ستاره شباویز کیش

هتل 2 ستاره شباویز کیش


تصویری از هتل شباویز کیش

تصویری از هتل شباویز کیش


نمایی از هتل شباویز کیش

نمایی از هتل شباویز کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل 2 ستاره شباویز کیش,هتل شباویز کیش,هتل های کیش,معرفی هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازار پردیس دو کیش

بازار بين المللي پرديس دو  در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش احداث شده و دارای 4 طبقه بوده است. به سبب موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخلی بازار بیشتر نمايندگيهاي معتبر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) و كليه مسافران تور كيش به سوی این بازار جذب شده اند.

این بازار دارای سه كافي شاپ ، يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم ، فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب را برای خرید مسافران تور کیش به وجود آورده است. از برتری های این بازار می توان به ايجاد محيطي شاد براي گردشگران تور کیش با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي با اهداء جوايز ارزنده اشاره کرد. 

 

 بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش


بازار پردیس 2 کیش

بازار پردیس 2 کیش


بازار پردیس یک کیش

بازار بين المللي پرديس يك مابين خيابان فردوسي و بلوار رازي قرار گرفته است. فروشگاههای تجاری بازار پرديس يك کیش دارای انواع پوشاك، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهاي همراه،كيف و كفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل، آژانسهای مسافرتي، شعب بانکها و ... می باشد.

بازار پردیس یک کیش دارای یک رستوران، چایخانه سنتى ، کافی‌شاپ و كافی‌نت بوده و سبب خرید راحت تر برای گردشگران تور کیش شده است. در این بازار همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي  با برنامه هاي شاد و اهداء جوايز نفيس برگزار مي گردد.

 

 بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس 1 کیش

بازار پردیس 1 کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس دو کیش,بازار پردیس یک کیش,بازار پردیس کیش,مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
بازار مریم کیش

بازار مریم در سال 1369 در زمینی به مساحت 5700 هزار مترمربع در جزیره زیبای کیش بنا شده است. این بازار یک طبقه در نوار سیاحتی کیش واقع شده است. طراحی این بازار با دیگر بازارهای کیش متفاوت بوده و به صورت رو باز و نمایی سنتی احداث شده و از سازه های چوبی در ساخت آن استفاده شده است. این بازار دارای 52 غرفه تجاری در حال فعالیت بوده و همچنین از نورپردازی خاصی در آن استفاده شده که باعث جذب بیشتر گردشگران تور کیش شده است. در وسط این بازار فضای سبز و نیمکت ها و صندلی و نیز کافی شاپ کوچکی برای استراحت خریداران تعبیه شده است. این بازار هرشب برنامه های شاد و مفرح و قرعه کشی برگزار می کند. غرفه های بازار مریم معمولا اجناسی مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، روسری، پوشاک، مواد غذایی، لوازم مسافرتی و... را عرضه می نماید.  غرقه های این بازار از تنوع خوبی برخوردار بوده و همین امر باعث جذب گردشگران تور کیش به این بازار شده است.

 نشانی بازار مریم کیش : جزیره زیبای کیش، خیابان سنایی، بازار سنتی مریم

 

 بازار مریم کیش

بازار مریم کیش


بازار سنتی مریم کیش

بازار سنتی مریم کیش


تصویری از بازار سنتی مریم کیش

تصویری از بازار سنتی مریم کیش


بازار ونوس کیش

بازار ونوس از بازارهای قدیمی کیش محسوب می شود که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع بنا شده است. این بازار از 2 طبقه و 310 غرفه تشکیل شده که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های جزیره برای گردشگران تور کیش به حساب می آید. این بازار قدمتی 15 ساله دارد و در نزدیکی بازار مریم واقع شده است. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و بیشتر به فروش پوشاک و لباس های زنانه اختصاص دارد.

نشانی بازار ونوس کیش : جزیره کیش، خیابان سنایی، بازار ونوس کیش

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش


بازار قدیمی ونوس کیش

بازار قدیمی ونوس کیش


تصویری از بازار قدیمی ونوس کیش

تصویری از بازار قدیمی ونوس کیش


تصویری از بازار ونوس کیش

تصویری از بازار ونوس کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای سنتی کیش,بازار مریم کیش,بازار های قدیمی کیش,بازار ونوس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد